Monday, December 5, 2016

Welcome To The World Sweetie.


Let me introduce.. Satu-satunya anak buah aku..wat masa sekarang ni..haha.. Aku happy gila sebab mak ayah aku dah naik pangkat jadi atok..aku happy lagi gila sebab lepas ni dah tak de sape tanya mak ayah aku bila nak bercucu..
Lahir pada 2/12/2016..baby girl seberat 2.94 kg diberi nama Marsya Syafia.. Sedap nama..macam acik dia jugak..mih..mih..mih..Selalunya bila aku tengok anak orang,aku gase biasa2 je,tapi bila tengok darah daging sendiri,gase membuak2 pulak nak pregnant..

So aku cakap kat laki aku
"Abang..taun depan sayang nak usaha bagi pregnant jugakk.."

Tau ape dia tanya balik..  
"Jadi taun depan tak pegi jalan2 dah la?"

Aku tanya balik..
"Nak pegi mane?"

dia jawab
"Pegi dekat2 dah la..indon ke.."

Herm..kalo dekat dalam Malaysia je sebenarnya..ahahaha..
Nampaknya laki aku masih belum puas berjalan..
Takpe.
Kita usaha pada masa yang sama travel is travel..muahahaha..

K bai.