Thursday, August 4, 2016

Apabila Suami Isteri Bercuti - Next Pit-Stop, Melaka


Cerita Ipoh kita hold jap dulu yer..aku nak citer latest story..heheh..Tadi bukak fb aku ternampak oh bulan review pasal hotel best kat Melaka.. Sememangnya kami pun plan nak ke Melaka next month on Malaysia Day, so macam sesuai sangat la aku terjah hotel nih.. maka dengan penuh rasa tak bersalah,aku guna internet opis aku ni untuk godek2 macamana cara nak book hotel ni.. Ok hotel ni boleh dibooking thru agoda..sape2 nak sila terjah cepat sebab bilik agak limited.. bila dah puas hati dengan info yang aku dapat, jari laju je ketik butang untuk booking..kebetulan still ada double room yang available and then jadi kebetulan jugak, booked fee adalah free so aku booked jela dulu.. Sebab aku ada baca review dorang cakap hotel ni cantik dan peminat photography should go, so rugi pulak tak book..lagipon harga reasonable, RM86/night plus tax jadi la RM100/night dan bagi aku murah banget.. Aku dah banyak kali sangat dah pegi Melaka, tapi this time nak pegi sebagai food hunter pulak..hehehe..

So..macam biasa..nanti aku review yer.. bagi korang yang nak baca hotel review ni sila ketik link nih.
http://www.ohbulan.com/dengan-rm86-anda-boleh-bermalam-di-hotel-ini-nampak-macam-biasa-tapi-bila-lihat-dalamnya/

K bai.