Thursday, September 1, 2016

Next Trip Progress #nwkyotosakatrip #3


Waiting for AA final call.. Hakak seorang yang sabar bila masih lagi menunggu dan tabah bukak segala website untuk check tiket murah..so far..masih belum berubah harganya.. Hakak mengharapkan harga yang terbaik dari AA sempena musim winter yang bakal tiba.. (ayat sedapkan hati..hahaha)

Macam makin seronok pulak main "take risk" ni.. Ok ni hotel last yang aku booking untuk next trip aku nih.. untuk permulaan aku try booked melalui dorang punya website..tapi dia reply bagitahu dah full..aku kena check availability room melalui agoda/booking/expedia dan book melalui website tersebut.. Harga memang tak sama la dengan booking direct dari website dorang, tapi nak wat geno.. Aku budget untuk accommodation tak lebih dari RM1000.. as we know..Japan its not for cheapskate mcm aku ni..tapi kita still boleh manage untuk jadi cheapskate..hahaha.. Dan inilah..hotel yang ok aku..dan harga pon still under budget..

Nantikan review... K bai.