Monday, February 9, 2015

Best Blog..!!

Aku suka baca blog..especially kt opis..time dok saja2..kalo kt umah mmg aku xsmpt nk baca..nampak?? masa aku kt umah lg bz dr kt opis..maksudnya aku bkn seorg yg workaholic..Kalo ko cari kt google tu mcm2 blog ade..search je..kompom berdesup2 masuk mintak ko baca..aku membaca tak terhad pada satu perkara je..mana2 blog yg aku gase best aku baca..selalunya blog2 yg berkisar pasal mereka2 yg senasib dgn aku..means yg masih berdua smpai skrg,mereka2 yg kreatif dari segi deco2 rumah,mereka2 yg pandai memasak and tak lokek bagi resepi dan mereka2 kaki travel yg semestinya ohsem..

Berbeza ngn laki aku..beliau lebih suka baca benda2 berkaitan gadjet dan teknologi..dia lebih tertarik dgn benda2 mcm tu..gadjet, software,apps beraneka mak nenek lagi yg bagi aku agak membuang masa dan kdg2 buang duit pon ade..haha..aku xminat benda2 tu sume especially gadjet sbb bg aku zaman skrg benda2 tu amat membazir..ko beli arini sok lusa kua menatang len plk..tp nasib la dia suka tgk ja..xbape ska membeli..penah gak mtk beli..tp sengaja aku wat pekak telinga..haha.. adakah aku semakin tua smpai dah xgase mampu utk mengikuti perubahan teknologi semasa? oh tidak..aku sememangnya bkn pengemar kpd benda2 teknologi dan gadjet..arhh..aku xtaw la ape yg dorg suke sgt benda2 ni..nampak?? minat kami xsama sebenarnya..


Antara blog yg aku suka baca :

* Neena Anuar - http://neenaanuar.blogspot.com/ 
Kak nin best..mcm2 cerita ada..pasal diri dia,motivasi utk mereka yg belum ada anak,resepi, dan travel..

* Backpacker Busuk - http://backpackerbusuk.blogspot.com/
Fatt wanita kental..travel solo tanpa kenal erti takot..caya lah..penceritaan yg gila2..gelak aku semsorang..ohsem traveller.

* Aku Bukan Bidadari - vanillapink3113.blogspot.com/
Aty yg kreatif..sangat pandai dalam hiasan rumah..sgt kreatif dari segi diy..rumah dia sangat kemas aka lawa.

* Sue Suka Susun - suesukasusun.blogspot.com/
Sue byk idea2 yg menarik dari segi susun atur,jimatkan ruang dan pandai deco2 jugak.

* Kaki Berangan - http://kakiberangan.blogspot.com/
Traveller blog..kalo baca blog dia,mmg korg xkan sesat..very details..segala info boleh cedok dari cni.

* I Am Skampung - http://skampung.blogspot.com/
Traveller blog jugak..best utk dibaca

* Fatin Liyana - honeykoyuki.blogspot.com/
Dr.fatin..byk cerita psl life,kerja,travel,product review and review website2 yg best..dari blog dia aku taw ape tu nile.com :)

* Chinta Danisya - http://chintadanisya.blogspot.com/
Eh..pesal blog aku ade skali nih..hahaha..blog tak best..tp aku bukak jgk..yelakan nk updet entry..kalo xbukak camane nk updet..wekkss

Sebenarnya ade lg blog2 yg best..nk tampal kt cni gase cam melampau sgt plk..byk kot..tp ni antara blog2 yg aku rajin bukak setiap ari kalo ade masa terluang..jemput baca sume..

K bai.