Friday, February 13, 2015

Mana aku nak cari..!!


Ape kena mengena kamera ngan tajuk? Ok..aku skrg tgh cari kamera yg model supe cenggini..Sebenarya model mcm ni xkua dah..digantikan dgn NX300..kisah bermula bila kiteorg lakik bini mengadap lazada dgn niat nak beli kamera..terjumpa yg ni dgn price yg teramat murah..dalam rm599..ok what..Memula laki aku yg nak,pas bila aku dok ngadap je benda ni cari review bagai,aku tgk dia mcm xberminat dah..dah tu dok bahan2 aku konon aku yg terlebih eksited..jenis aku sume benda aku eksited,even ko bg aku tgk gamba spender pon mmg aku akan belek2 punya la..hahaha..Pastu laki aku ni jenis ckp nak main2 je..sampai aku sendiri xtaw dia nak bebetul ke idak..sbb dia ni bkn jenis yg suka tangkap gambar sgt,kalo nak dibandingkan dgn aku..aku mmg suka..henpon aku mmg penuh ngn gambar je..henpon laki aku tu ade gak gambar,tp kebanyakkan gambar yg dia save dari fesbuk habuan utk membahan..aiyooo..takde seni langsung..


So,aku pon ingat beliau sekadar main2 jela..aku pon xde la bersungguh2..sbb aku gase pakai henpon pon aku ok je nak tangkap gambar..Jadi aku ckp kt dia,ok la..tunggu gaji la kite beli..dah tak nampak kesungguhan dia kan and then dia pon ye kan je,lg la aku ok..rupa2nya sale lazada ni tak tunggu kiteorg,sampai smlm dia ckp kt aku psl kamera ni,and aku pon tergerak hati nak bukak tgk,sekali "OUT OF STOCK" terus aku ckp kat laki aku, kamera ni bkn rezeki kita la..dah xde stock.. laki aku lak reply "eh..tadi tengok ade lg" nampak permainan dia kat situ..hahaha..tengok tiap2 ari tp xnak ngaku yg dia nak sangat..hah..kan rugi.. -_-

Jadi bila stock dah takde kiteorg pon gase menyesal sbb xpulun beli awal2..walopon kamera ni keluaran lama,tp spec dia amatlah menepati citarasa..yg aku taw,laki aku nampak frust la sbb xdpt kamera ni..tu la abang oii..len kali jgn nak membahan bini je,kan dah menyesal..kalo dia tunjuk yg dia betol2 nak,aku tak menolak utk beli..silap2 arini dah sampai..jenis aku,kalo aku nampak laki aku mcm beria2 nak,aku follow je..kecuali kalo dia mintak dua benda nih,hanset baru tak pun tv..tak taw nape aku mmg xberkenan..sbb aku gase benda tu xpenting..pembaziran besar kalo aku beli..semalam aku ade g kedai kamera,nak tya kamera ni,mmg dah tak de stock..laki aku nak jenis mcm ni..mane aku nak cari..wuwuwuwu...tapi aku akan cuba jgk..demi somi terchenta..haha.. kalo tetiba ade lg offer kt lazada,mmg aku xteragak2 nak click lg dah..

Kepada Lazada

Tolonglah adakan balik offer kamera Samsung NX200 ni..kalo xde stock pon,pegi la cari balik stock lama2..kami nak beli..pelisss..

Daripada Kami yg nak kamera tu.

K bai.