Wednesday, January 21, 2015

Second Trip 2015 : Masih dalam perbincangan

Aku gase cam nak travel lagi..sbb bg aku 2015 adalah time aku utk travel je..mls nk pikir benda lain..yg menyakitkan hati,yg melukakan hati..tu sume aku letak tepi..Aku nak enjoy dgn kehidupan aku ngn laki aku..cerdik ko kan,time ekonomi down org sibuk simpan duit,ko sibuk membazir..ah..xkisah la..aku xdela smpai xmenyimpan lgsg ,tp kalo asik nak menyimpan je,muak gak aku..duit skrg kalo simpan value dia makin krg,sbb ekonomi xstabil..baik simpan emas je..makin ari makin naik hrganya.."abanggggg..nak rantai leher baru..." blink2.. herm..xpasti la kalo aku merengek kt laki aku mcm ni dia nk belikan ke x.sbb aku xpenah wat lg la.. (nk try la wat skali)

Sekarang aku tgh wat research pasal Hatyai..alah..pegi dekat2 suda..kalo dh dekat,xperlu beria2 sgt nk research..tp kalo utk cuti yg menjimatkan,aku kne la gali dari awal..biasa la,tuan blog ni amat sukakan perkataan "murah & jimat"..Aku ade suarakan pendapat aku pd encik hubby aku..dia angguk2 je..xsure lak aku dia setuju ke x..salu angguk2 tu 50-50..tp xkisah la..encik hubby aku ikut je,kalo ape yg aku wat tu kene dgn dia n tak membebankan..Jadi skrg aku tgh slow2 prepare utk second travel kiteorg yg dijangka bulan 4 ni..InsyaAllah..

Nak naik ketapiiiiiii..!!!!

K bai.