Thursday, June 23, 2016

YouGov dan Air Asia Big Point


Ok.. kalo bercerita pasal big point AA, aku penah terangkan pasal YouGov dalam entry sebelum2 ni.. Korang boleh baca kat sini http://chintadanisya.blogspot.my/2015/04/cara-dapatkan-big-point-air-asia-tanpa.html untuk tahu lebih detail apa itu YouGov..

Sebelum ni ada yang cakap yougov ni hanyalah scam semata2 dan tak ada kaitan langsung dengan AA.. tapi disebabkan aku amat rajin untuk melayan segala survey yang dorang kasik tu, maka point aku makin lama makin banyak..bila dah capai satu tahap dimana aku dapat redeem point yougov tu kepada big point, aku pon try la..tak mengharap pape pon..kalo dapat,dapat la..kalo tak xkisah pon.. bukannya guna duit pon kan..ahahaha..Hari ni tetiba rasa nak check akaun big point aku.. tengok2.. tadaaaaaa...lah..masuk rupanya.. So based on my experience, benda ni bukan scammers la seperti yang diheboh2kan..

Oh ya..kalo ko rajin beli barang dari lazada pon ada jugak point.. Caranya mudah..time korang nak bayar tak pun sesudah bayar antara dua tu la, dia mintak korang isikan nombor big point..rajin2 la belek atas bawah page tu,nanti korang akan jumpa..

Big point aku takde la banyak mana, tapi lepas la takat nak pegi indon untuk dua orang.. mih..mih..mih.. k bai.