Thursday, May 14, 2015

Our Anniversary Is Coming..!!!


Anniversary kami yang ketiga dah nak sampai dah..so seperti tahun2 sebelum ni,kena la prepare nak pergi manjakan diri kat mana..macam taun lepas aku ke A Famosa Resort..Tapi memandangkan my baby prime tak sihat lagi so weolls try cari area dekat2 je la..

Pada mulanya kami akan sekali lagi ke A Famosa Resort sebabnya kawan2 encik hubby aku ada family day kat sana, dan kiteorang pon ok je sebab boleh laa nak selebret kiteorang punya anibeseri sekaligus..tapi laki aku pikir2 balik macam susah pulak,nak tumpang orang satu hal,dah penah pegi tu pulak satu hal..Pastu kiteorang laki bini ni pon macam tak eksited sangat..yela dah penah pegi,dah boleh agak dah tempat dia camana.. Jadi laki aku cakap tak payah pegi <-- buat masa skrg la..aku xtaw la pas kawan2 dia pujuk gimana citenye pulak


Dah dikatanya tak jadi join family day, laki aku soh aku cari je hotel dekat2 sebabnya kalo baby prime aku dah sihat pun mana boleh nak bawak dia jalan jauh lagi..macam manusia jugak la..kalo ko sakit,pas baru pulih dari sakit takkan ko nak terus berlari..op kos ko kena berjalan dulu..warming up org cakap..betol x.. Jadi arini masuk opis aku start la misi pencarian aku.. (nampak sangat aku xbanyak keje kan..ahahaha) Aku mintak member aku hantar link untuk check hotel mana yang ada deal dengan kampeni aku..yela,cari2 jugak jimat tu perlu..aku list down kan semua hotel area KL yang bagi best rate untuk kampeni aku..senang nak wat research.. Ya..aku bukan jenis suka membooking membuta tuli..sebelum aku wat apa2 decision aku akan research habis2 dulu..review tu penting nak tahu hotel tu ok ke tak.. Bila aku dah puas hati baru aku booking..

Agak susah jugak bagi aku nak manage bila waktu sesuai untuk kami bercuti..sebab aku sediri pon xtaw bila baby prime dapat keluar dari workshop..dah la ujung bulan ni dah start cuti sekolah pulak.. Hermmm..Jadi tengok la..apa2 akan ku update nanti..

*sebenarnya dah tak da point nak cerita..hahaha

K bai