Monday, March 23, 2015

Promo Air Asia - Siem Reap ? Antara nak dan tak


Hush..tamak betei aku..ni kalo laki aku baca maw geleng2 kepala dia.. Eh2..gambo po eh kek ataih ni ha? Angkor wat nih..hihuhihu.. Perangai tamak aku kembali menyerang setelah Airasia tengah wat promo sekarang..plan asal patutnya aku nak ke Jogjakarta taun depan,tapi promo kali ni macam Siem Reap lagi murah..2 orang only rm70 kot..omaigucci..tapi tu tiket pergi baru..aku memang suka beli satu2.memang murah sesangat,tapi aku kena pikir jangka masa jauh..huh..sadis.. tapi sebab promo ni sampai 29hb,jadi sempat la pikir habis2 dulu..tu pon kalo ade lagi la..kalo dah tak de maksudnya bukan rezeki aku..maybe next promo pulak ke baru jadi rezeki aku..mane taw.

Aku memang suka tempat2 nih..next year memang aku bercita2 nak melawat tempat2 macam ni..tak kisah borobudur dulu ke,angkor wat dulu ke, tak kisah..janji sampai.. Candi lembah bujang aku dah sampai,tak payah mention lagi dah.. Tempat2 ni begitu unik..sangat unik bagi aku yang cintakan benda lama hasil peninggalan orang dulu kala..wah..ayat ko...makan dalam..bhahaha..


Aku tak de la overeksited sangat untuk promo kali ni,walopon agak gila tengok harga2 yang tak masuk akal tu..aku cuba tahan diri aku..takot grab macam2 tempat,meroyan pulak ko nak kumpul duit.. slow2..kalo jodoh tak kemana.. *ayat penyedap hati.. untuk taun ni jadual aku agak pack, bulan 4 ke Thailand, bulan 5 family day katanya, bulan 6 puasa, bulan 7 raya bulan 8 & 9 kumpul duit untuk ke Korea pada bulan 10.. bulan 11 simpan duit amik roadtax kereta, bulan 12 adik aku kawen..fuh...lap peluh..fuh..fuh..fuh.. bulan 1 taun depan maybe nak rest dulu.. bulan 2 InsyaAllah mula balik..maybe ke Siem Reap? ataupon Jogjakarta? Hermmm..nantikan...hahaha..

Laki aku macam on je..memana dia ok..tapi aku tak nak pulun awai sangat..kang terkejar2 lak.. GST pon nak sampai dah,jadi banyak benda kena prepare terutama dari segi kewangan.. jadi aku nak tengok dulu,kalo gst ni tak terlalu menganggu hidup aku,maka plan untuk taun depan berjalan seperti yang dirancang.. Semoga Allah permudahkan segalanya..Amin.

k bai.