Monday, December 1, 2014

Hello bulan terakhir 2014..!!



Sume org sibuk update status kt pesbuk Hello December blaa.blaaaa...aku pon nak gak..mane boleh..Taun ni bulan plg aku tgu2 ofkos la december..sbb ape? sbb aku nk taun 2014 ni habis dgn begitu cepat skali.aku kureng suka dgn taun ni..sbb bg aku byk beno musibah melanda..bkn takat utk diri aku,tp utk sume rakyat Malaysia..antaranya tragedi kapal terbang kita yg pergi begitu saja..bkn satu tp dua ok..bagi kehidupan aku plk,aku gase taun 2014 xda ape yg mengembirakan sgt..Kami laki bini diuji ngn mcm2 masalah..pas satu2..so bored.

So aku harap taun 2015 akan membawa lebih makna pd kami berdua..Aku punya byk perancangan pd taun hadapan..semoga dipanjangkan umur kita encik hubby..untuk kita semarakkan lg kasih syg yg ada..Amin.. Azam taun dpn aku nak lebih cantik..muahaha..skrg pon cantik jgk (poyo) tp dimata manusia..aku nak lebih cantik dimata tuhan..itu yg penting.. Excited benor aku nak sambut tahun baru nih..hahaha..

K bai.