Friday, September 13, 2019

Next.. Angkor... Wat..???


Last entry beriya aku cakap nak pergi Kundasang bawak parents aku kan.. Sekali..Aku melencong tempat lain.. Ni semua sebab tiket ke KK mahai oii..sakit betul hati.. Bayangkan 4 orang almost 1.2k tu tak masuk seat makan lagi.. Jadi aku cakap kat mak aku, next year macamana pon aku akan bawak jugak.. memang niat aku nak support dorang pegi sana..but since plan tu pon macam rush, hunting tiket tak murah-murah so aku postponed jela next year. Kena pulak aku punya big point nak expired hujung taun ni, 5k pulak tu nak expired memang tak la aku nak biar..huhu..so tengah scroll fb aku nampak ada orang post kat bbm final call untuk aa big member, aku bukak tengok apa yang boleh redeem. Siem Reap ni memang aku nak pegi lama dah, Angkor Wat is one of wishlist so alang-alang dia pon ada dalam golongan yang boleh redeem,tunggu apa lagi..


Aku screenshot hantar kat laki aku cakap nak redeem big point, sorang 3000 point je pegi balik, laki aku pulak cakap next month jadual keje dia tukar maybe..so nanti balik bincang.. Pilu betul rasa..huhuhu..Aku nak berjalan kena tengok jadual laki aku jugak, dia bukan cuti weekend macam aku, jadi pape mesti aku kena refer schedule dia dulu. Ok balik rumah sembang kosong je tak de kata putus. Esoknya baru teringat nak tanya, apa keputusan dia dalam hal ni..hahaha.. Aku cakap dapat jadual baru bagi je kat aku nanti aku adjust la..macamana pon aku nak jugak redeem big point aku tuh. Pastu laki aku cakap beli je..tak kisah dia boleh adjust nanti.. Bab jalan ni laki aku tak pernah menolak..hahahaha.. So apa lagi..sambar jela. Aku cuma bayar RM297 untuk 2 orang. Which is sorang around RM140++ la..worth it la kan..

So far hotel baru je booked tadi, puas godek baru dapat.. Tuk tuk pon dah booked so setel la..

Hehehe..K bai.