Monday, April 4, 2016

#30ON4 Birthday Month


This year aku rasa tahun yang bermakna untuk sambut besday aku ni.. Kalo ikutkan hati aku tak nak tempuh tanggal 18 April sebab tarikh tu genaplah aku 30 tahun.. It's not a joke..30 tahun ok..maka berbabai2 lah aku dengan angka 20-an ni.. Tapi at the same time aku bersyukur,tuhan bagi peluang aku bernafas atas muka buminya untuk satu tempoh yang panjang..Alhamdulillah..semoga aku dipanjangkan usia..Aku berharap dengan usia yang bertambah, akan membawa aku ke arah kebaikan di dunia dan diakhirat kelak..Amin.

AA pon tak lepas peluang wish besday kat hakak,siap mintak wat travel wish lagi.. Yela2..hakak dah buat..korang tak bagi tiket free SIAP..!!!!

Oh ya..sepatutnya aku ke Sg.Lembing minggu lepas,tapi parent aku datang,jadi aku mintak postphone ke bulan depan..nasib owner tu baik hati..thanks mrs.Yong :)

k bai.