Tuesday, June 23, 2015

Hijau Si Jelapang Padi




Aku baru selamat tiba di KL semalam setelah aku menghabiskan lebih kurang 4 hari di kampung.. Berbuka puasa bersama familia tercinta.. Oleh kerana taun ni turn beraya rumah mertua,so aku amik kesempatan yang ada lari balik kejap berchenta dengan family aku..Yela nak tunggu balik pulak InsyaAllah bulan 12 time adik aku kawen..Lambat lagi..lagi pon mak aku tak leh kalo tak jupe aku lama sangat, nanti secara automatik dia declare yang aku lupakan dia..hahaha..

Suasana di kampung tenang..aman..bila tengok sawah padi terbentang luas,rasa separuh jiwa aku melayang..masa tu mula rasa 'tak hingin' aku balik KL lagi..eheee.. taun ni padi kawasan rumah tok aku memang menjadi.. cantik2..murah rezeki orang kampung taun ni..Alhamdulillah.. Kebetulan rumah tok aku tepi sawah..dia punya permandangan..perhhhhh...malas cite..korang layan jela gambar2 nih..

Ni skill panorama tak jadi..tetiba batas ban ada dua..haha

Pepatung
Ni betul2 permandangan tepi umah tok aku.. NO EDIT..!!
Cantik? Mestila..haha
Eh eh..pepatung lagi? Kat KL ado?? Non hadoooo
Rerama cantikkk
Permandangan umah tok aku dari tengah2 sawah
Baru balik dah start hometown sick..camno tu?? Arghhhh..rinduuuuu....!!!

Huhu..k uolls..babai.. srot..srottt...sedut hingus.