Wednesday, June 3, 2015

Ada Apa Dengan Notebook..??

Good Afternoon Chinta...!!!

Wah..happy nampak..yela..pas mengenyangkan perot of koz la happynya lain macam sikit.. Kenyang sangat..mata pun makin kuyu sebab tu aku amik kesempatan mengapdet blog..kalo dibiar mata ni,maw bercantum bulu mata bawah ngn atas.. Sebenarnya tak ape benda pon aku nak cerita..cuma aku nak tunjuk something..nak tengok??

Eheh..dompet *_*

 Benda ni jeke yang ko nak tunjuk sayang oi..hahaha.. *eh biarla..aku nak tunjuk ape pon..janji tak mengaibkan ok what..kan..kan..btw ni bukan lah dompet..ni notebook aku..peneman setia dalam handbeg..oh sory..aku xpakai handbeg,aku pakai backpack..hehehe.. Aku memang salu bawak dia kemana saja aku pegi..Nak taw ape ada kat dalam tu? tenteneeeeeeee.....






Ha..kebanyakkan bahan2 travel aku akan simpan dalam notebook aku ni..sume la..dari alamat,booking hotel sampai la ittinerary..bukan tu saja..ada jugak note2 penting lain aku aku simpan..ni just nak bagitau hasil research aku untuk next trip nanti..cantik kan.. *puji diri..sebab aku taw takkan ade orang yang nak puji aku..sobsss..sobss..

Memang aku cakap aku tak wat research lagi,tp sebenarnya dah boleh tahan banyak jugak la bahan2 yang aku dah kutip..walopon tak paham,aku tulis je dulu segala benda yang penting..nanti slow2 belajar.. Thanks to Kaki Berangan & Skampung blogspot..aku cuma refer 2 blog ni je untuk research aku..gase tak perlu banyak2 blog kot..aku dah la jenis susah nak paham nanti silap2 tak paham langsung..hahaha..

Jadi kesimpulannya walopon sekarang zaman moden..apa2 pon ko boleh simpan dalam handphone tapi ada kala buku nota jugak penting..betul tak?

K bai.