Monday, June 17, 2019

Trip Penang - Very Short Trip


Jangan tanya update sebelum2 ni..Aku masih belum punya kekuatan untuk menaip..Huhu. Trip lepas masih tak mengarang dah masuk trip baru..uhuii.. Trip kali ni very-very short vacation. Memang sebelum ni aku banyak kali dah ajak laki aku pi Penang,tapi macam biasa la..kampung sebelah je, jadi dok pikir macam tak boleh nak gi Penang tanpa balik kampung..So bila dah blk kampung dah jadi malas nak ke Penang sebab rasa cuti itu berharga. Laaa pulakkk.. So alang2 MAS ade wat promo RM60++ sehala, and aku ni pulak too loyal dengan AA, tak pernah naik Mas la katakan, aku tanya laki aku on ke tak.. Kenapa short vacay sesangat..?? Sebab laki aku cuti dah tak banyak..Hahahaha.. Berjoli sangat sedar2 cuti tinggal sisa je.. Jadi aku tak mampu la nak wat trip 3d 2n.. Memula macam kompius jugak nak ke tak..Tanya laki aku dia cakap ape.. "Alah..bukan nak jalan sangat pon..kita lebih pada nak naik Mas je.." ahahaha..ko tengok ayat..bistu camana nak menolak..terus jela beli.

Tiket balik aku baru beli..sebelum ni dok usha AA harga lebih kurang jugak RM60++  so harini saja2 bukak tengok2 dapat RM39 seorang..Jadi malas nak tunggu lama, aku beli je..Total untuk dua orang RM78 tapi since aku ada big point yang aku sendiri tak taw nak redeem bila,so aku gunakan jela.. Tolak dengan big point so total aku kena bayar cuma RM57 untuk dua orang. Ok la khenn..


Hotel aku pilih yang dekat dengan bus terminal sebab mudah nak ke mana-mana. Laki aku cakap amik yang biasa2 sudah la..tak payah beria..nak tido sehari je..huhuhu.. Ok aku tanya la janji untuk update next trip aku ni..wahahaha..InshaAllah ada masa ok.

Nampak tak..aku memang dah tak de idea mengarang dah sekarang. Faktor umur barangkali.
K bai.