Friday, October 9, 2015

Charity Program di Zoo Negara



Aku tak tahu pon ada charity macam ni kat Zoo Negara.. Jenis2 yang macam ni memang aku suka..sememangnya aku pencinta haiwan, kecuali ular..haha.. Aku ada nampak post ni kat fb tapi malangnya dia cuma perlukan sorang je lagi untuk cukupkan 80 orang untuk program bersihkan Zoo Negara ni.. sedih..aku antara yang terlambat.. Sempat aku berpesan,kalo bukak lagi program macam ni, jangan lupa announce kan,sebab aku amat berminat nak join.. dengar khabar mungkin awal taun depan ada lagi..harap2 dapatla aku join.. InsyaAllah.. Pendaftaran pon tak mahal,cuma RM30, RM20 digunakan untuk beli kelengkapan sekolah untuk adik2 yang memerlukan and then lagi RM10 disumbangkan kepada pihak zoo..ok what..aku suke..aku suke.. Aku memang berminat dengan program2 macam ni,apetah lagi melibatkan haiwan2 cumel,cuma kekangan masa laki aku tu yang watkan hajat aku tak sampai2 lagi..haha..yela kalo dia jenis keje cuti wiken memang seronoks..sebelum ni aku nak join program cat shelter,bersihkan shelter home,mandikan meow2 tak salah aku anjuran SPCA..tu pun bukan rezeki jugak..tak pela..maybe nanti ade kot rezeki aku nak join..

K bai.